7 بهترین آرایش طبیعی برای پوست زرق و برق دار به نظر می رسد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 114
نویسنده : alirezajk

وقتی صحبت از آرایش می شود ، گاهی اوقات مقدار کمتری بیشتر می شود. ظاهر پر زرق و برق خوب و خوبی است ، اما فقط برای موارد روزمره مانند مدرسه یا محل کار عملی نیست. آرایش طبیعی به جای پنهان کردن نقص ، ویژگی های شما را افزایش می دهد. این یک رویکرد ساده است که روی چند قسمت اصلی - پوست ، چشم و لب - متمرکز است و بهترین حالت خود را به روشی ظریف نشان می دهد. شما از محصولات کمتری استفاده خواهید کرد ، زمان کمتری خواهید برد و برای دستیابی به ظاهر نیازی به دانستن هیچ تکنیک پیچیده ای ندارید. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید چگونه آرایش طبیعی را به دست می آورید و با آموزش های سریع و آسان الهام می گیرید.



مطالب نشان می دهد
به نظر می رسد آرایش طبیعی
1. از پوست خود مراقبت کنید
نکته مهم در آرایش عالی داشتن یک بوم نقص بی نقص برای کار کردن است ، بنابراین داشتن یک روال مناسب مراقبت از پوست بسیار مهم است. این امر به ویژه هنگامی که صحبت از آرایش طبیعی می شود بسیار مهم است زیرا شما از پایه یا کانسیلر سبک تری استفاده می کنید. علاوه بر تمیز کردن و تقویت ، دو مرحله دیگر وجود دارد که می توانید برای درخشش پوست خود انجام دهید. ابتدا جوش ها و جوش های سرسیاه را پاک کنید تا پوست شما از بافت صافی برخوردار باشد. بعد ، هرگونه قرمزی یا تحریک را با محصولات آرامش بخش و آبرسان مخصوص پوست حساس درمان کنید. در آخر ، با رتینول یا سرم ویتامین C خطوط ریز و رنگدانه را کاهش دهید.

 

به دنبال پوست خود باشید

تبلیغات


2. مرطوب کننده ، ضد آفتاب و پرایمر
قبل از اینکه با آرایش طبیعی خود شروع کنید ، اطمینان حاصل کنید که پوست مرطوب و در برابر آفتاب محافظت شده و همچنین در ابتدا از آن محافظت شده است. نوع مرطوب کننده ای که استفاده می کنید به نوع پوست شما بستگی دارد - چرب ، خشک یا ترکیبی ، اما بسته به فصل ممکن است تغییر کند. مهمترین م componentلفه ضد پیری استفاده از ضد آفتاب با طیف بالا (ماده محافظتی در برابر اشعه UVA و UVB) هر روز است. بعد ، وقت نخست است! پرایمر باعث می شود پوست شما بعد از اینکه آرایش کردید حتی بی عیب تر به نظر برسد. نه تنها چین و چروک ها و منافذ پوست را تار می کند ، بلکه پایه صافی برای ایجاد سرخ شدن روی پایه ایجاد می کند و آن را در طول روز ثابت نگه می دارد. اگر صبح ها برای مدتی تحت فشار قرار گرفتید ، مرطوب کننده ، ضد آفتاب و پرایمر خود را در یک مرحله با کرم BB ترکیب کنید.

 

مرطوب کننده ضد آفتاب و آغازگر

3. اعمال بنیاد
یک ظاهر طبیعی معمولاً فقط به یک یا دو سایه چشم ظریف احتیاج دارد ، این بدان معناست که دیگر هیچ احتمال قابل توجهی برای ریزش چشم وجود ندارد ، بنابراین خوب است ابتدا پایه خود را قرار دهید. برای ایجاد یک ظاهر آرایشی طبیعی ، شما می خواهید یک پایه را با پوشش سبک تا متوسط ​​انتخاب کنید ، زیرا یک پایه سنگین می تواند تقریبا ویژگی های شما را پاک کند. انواع مایع معمولاً طبیعی ترین سطح را دارند و شما می توانید یک قطره روشن کننده را درون آنها مخلوط کنید تا درخششی تازه و شبنم ایجاد کند. ضروری است شما فرمولی متناسب با نوع پوست و همچنین سایه نزدیک به پوست انتخاب کنید. سرانجام ، این برنامه مهمترین گام برای ایجاد بنیادی با ظاهری طبیعی است. خواه از برس ، اسفنج یا انگشتان خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که کم کم شروع می کنید و به خصوص در اطراف خط مو ، گوش و فک خود مخلوط می شوید. نمی خواهید به نظر برسد انگار ماسک زده اید!

 

درخواست بنیاد

تبلیغات


4. پودر را پنهان کرده و استفاده کنید
برای داشتن آرایش کامل ، کانسیلر ضروری است. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که از آن کم استفاده می کنید زیرا هنوز می خواهید طبیعی به نظر برسید. همچنین ، ممکن است انتخاب کنید کک و مک خود را مخفی نکنید. فرمولی را انتخاب کنید که دارای همان بافت پایه شما باشد ، بنابراین به صورت یکپارچه با هم ترکیب می شود. اگر فونداسیون شما مایل به آبریزش باشد و کانسیلر شما مات باشد ، یا بالعکس ، تکه تکه به نظر می رسد. از دو سایه متفاوت استفاده کنید تا نگرانی های مختلف را هدف قرار دهید. سایه ای که پایه شما برای ایجاد لکه است و یک سایه روشن تر برای روشن شدن تاریکی زیر حلقه های چشم است. کانسیلر خود را با یک قلم مو بمالید و با نوک انگشت خود آن را مخلوط کنید. سپس روی مقداری پودر تنظیم کننده گرد و غبار بکشید. برای افزودن روشنایی بیشتر از پودر موز زیر چشم خود استفاده کنید ، کمی پودر شفاف بمالید تا بقیه موارد در جای خود قرار بگیرند.

 

پنهان کنید و از پودر استفاده کنید

5. رنگ مناسب گونه را انتخاب کنید
لمس رژگونه بهترین لهجه برای داشتن آرایش طبیعی است. درخششی جوان و سالم به شما می بخشد و همچنین به صورت شما ابعادی می بخشد. بهترین رنگ گونه براق شدن طبیعی شماست که بدون زحمت ته رنگ پوست شما را چاپلوس می کند. این می تواند از صورتی کمرنگ تا زردآلو ، گل رز عمیق یا حتی بنفش باشد. رژگونه انواع مختلفی دارد ، اما اگر پایه خود را با پودر تنظیم کرده باشید ، رژگونه ای با همان بافت بدون خط و لکه شدن روی آن مخلوط می شود. از یک برس بزرگ و کرکی استفاده کنید و از سیب گونه های خود شروع کنید و سپس برای طبیعی ترین حالت مخلوط و خارج شوید. مهم است که ظاهری ظریف داشته باشید ، بنابراین ، اگر احساس می کنید رنگ خیلی شدید است ، با قلم مویی که برای پایه خود استفاده کرده اید ، روی آن بروید تا آن را خاموش کنید.

 

یک رنگ مناسب گونه انتخاب کنید

تبلیغات


6. خط چشم بزنید (اختیاری)
هنگام استفاده از آرایش طبیعی می توانید بدون خط چشم بمانید. فقط مژه های خود را حلقه کنید یا یک پوشش سبک از ریمل بزنید ، خوب است که بروید! اگر کمی بیشتر وقت دارید ، 

به طور نامحسوس فرم چشم های شما را افزایش داده و مژه های شما را با خط چشم ضخیم تر نشان می دهد. به رنگهای قهوه ای یا مشکی ساده بجای پررنگ تر بچسبید و فقط آن را روی مژه های بالایی خود بمالید. با تکنیک های پیچیده مانند بال اذیت نشوید. در عوض ، از یک مداد نرم استفاده کنید و سپس با ظرافت لکه دار شده و محصول را در ریشه مژه های فوقانی خود مخلوط کنید.

 

خط چشم بزنید

7. لب های خود را مرطوب کنید
هیچ کس لبهای خشک ، چاک دار یا پوسته پوسته نمی خواهد! علت این مشکل معمولاً هوای خشک ، سرد و باد است زیرا باعث رطوبت پوست شما می شود. قبل از استفاده از مرهم لب ، با استفاده از اسکراب لب ملایم و مرطوب کننده ، هرگونه پوست مرده را لایه برداری کنید. همچنین می توانید آنها را با یک مسواک بسیار نرم نرم کنید. لایه برداری باعث می شود لب های شما سالم تر به نظر برسند و رنگ طبیعی آنها را به نمایش بگذارد. بعد ، ماسک لب یا مرهم بزنید و اجازه دهید برای چند دقیقه در آن غرق شود. در این مرحله ، شما حتی می توانید یک مایل فراتر بروید و یک مرهم یا سرم چاق کننده ای بزنید تا لب های شما بزرگتر و عمیق تر به نظر برسند. آماده سازی گلدان شما تضمین می کند که رژ لب و براقیت شما به راحتی ادامه خواهد یافت.

 

لب های خود را مرطوب کنید

تبلیغات


سایه چشم برای یک نگاه طبیعی
آرایش طبیعی به معنای تملق داشتن ویژگی های شماست ، بنابراین سایه چشم شما باید از شکل چشم های شما بیشترین استفاده را بکند. مواد خنثی مانند قهوه ای ملایم ، بژ ، هلو و تاپ برای تمام رنگ چشم مناسب است. شدت سایه را در یک سوم بیرونی عمیق کنید و از رنگ روشن تری برای برجسته سازی گوشه داخلی خود استفاده کنید. آن را به عنوان یک خط چشم برای چشم های خود در نظر بگیرید. ابروهای شما به همان اندازه مهم هستند: آنها را با قرقره مسواک بزنید و با مداد هرگونه شکاف را پر کنید. داشتن ابروهای نرم و نرم تعریف شده سریعترین راه برای صورت شماست. در اینجا ، مربی آرایش ، آنجلا برایت به شما نشان می دهد که چگونه یک ظاهر روزمره زیبا و کم اهمیت را جمع کنید.

 

 

آموزش آرایش طبیعی
این آموزش سریع و ساده از استاد زیبایی YouTube ، لورا لی ، برای مبتدیان ایده آل است. لورا از کمتر از ده محصول برای ایجاد یک ظاهر نهایی زیبا استفاده می کند ، که ترکیبی از پوست بی عیب ، یک کانتور ظریف و یک لب برهنه است. او چشمان خود را با پوشش سخاوتمندانه ریمل مژه و ابرو بیرون می کشد - بدون خط چشم یا مژه مصنوعی لازم است! همانطور که لورا می گوید ، این آرایش مناسب روزمره برای مدرسه یا محل کار است. بهترین قسمت این است که این ویدیو فقط 6 دقیقه طول می کشد ، بنابراین می توانید نگاه او را به صورت فلش دوباره بسازید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com